2015. február 23., hétfő

Spring Mini MÜLLER Haul


A nagy kórházas blog-elhanyagolás után muszáj megosztanom veletek, mit is szereztem be ma. Bár mindössze 3 termékről van szó, mégis szeretném megmutatni, mert van itt miről mesélni. 




Catrice - Prime and Fine Eyeshadow Base - 010

Egész eddigi sminkes életem során az Essence I <3 Stage szemhéjpúder alapozóját használtam, amivel én teljesen meg voltam és vagyok elégedve. Azért esett most erre a választásom, mert a termékek többségében a Catrice-t jobb minőségűnek tartom és hát ez egy új termék és alig volt belőle a polcon és hát kit is érdekelnek a kifogások. Megvettem és kész!



Első ránézésre sokkal világosabb, mint az Essence alapozója, ami bár nem volt hátránya a terméknek, azért örülök, hogy ezzel nem kell majd percekig maszatolni a szemhéjamon, hogy tökéletesen egyenletes eloszlassam. Állagra 'könnyebb', folyósabb, nem olyan ragadós - én ezt kifejezetten szerettem az Essence-nél, mert ettől hittem, hogy a smink ott marad, ahova felvittem. Nagyon kíváncsi vagyok, majd meglátjuk, hogy viselkedik! 



Essence - I <3 Trends (The Nudes ) körömlakk - 07 hope for love 


Nemrég állapítottam meg, hogy bár mostanában tagadhatatlan igényem van a rózsaszín árnyalatok viseléséhez, mégsem tartom magamhoz illőnek ezeket a színeket. Több hetes drogériás kutatás után sikerült megtalálnom a számomra megfelelő árnyalatokat, amik meg sem közelítik a tipikus Barbie-pinket. Ezek pedig a sötétebb pasztell és a mályva-rózsaszín árnyalatok. 
Ezt a lakkot az előbbihez sorolnám, és bár tökéletesen megfelel egy 'cicababának' is, ez a lakk mégis olyan... ahh! Nagyon szép klasszikus árnyalata van, amit szinte bármilyen alkalomhoz viselni tudnék. Nagyon gyorsan szárad, tökéletesen fed egy réteggel is (én mindig kettőt kenek fel) és persze az új Nude kollekcióhoz tartozik, ami szerintem meghozta ennek az árnyalatnak a sikert - ő volt az utolsó a polcon.

( A képen az Avon egyik Stardust körömlakkjával kombináltam.)



Catrice - Illuminating Blush - 010 I am Nuts About You




Megfigyeltem, hogy régebben egyáltalán nem használtam pirosító, mivel mindig hülyén néztem ki a pirospozsgás pofikával. De mostanában azt hiszem, függő lettem. Már az Essence sima pirosítóját is minden nap használom, ha pedig elérkezik a nyár, jöhet az a rikító rózsaszín a 'blush up!' kollekcióból!
De amit most találtam a Müllerben, az valahogy elvarázsolt.
Mindenki tudja, hogy vannak a piros, a rózsaszín, a barackos és a barna árnyalatok a pirosítók között, de most a Catrice valami nagyon újat alkotott. Valójában nem is tudom megnevezni, milyen szín, vagy árnyalat ez:


 

Ahogy a hátulja is írja, apró, finom csillámokkal van tele és gyöngyház hatása is van, így tökéletes az arccsont kiemeléséhez, Látok benne sötét mályvát, rózsaszínt, barackot, talán még egy erőteljes bézs árnyalatot is.

Bár sajnos a telefonom nem adja vissza a valódi árnyalatát, bőrön inkább egy erőteljesebb korall árnyalata van, és tényleg, igazán csillog. A kis csillámok talán rosegold beütésűek, és azt hiszem, ettől lesz igazán különleges.
Teljesen elvarázsolt, már a boltban is csak sóhajtoztam és szerencsétlenségemre egy eladó sem jött oda, hogy elmondjam: 'Látja, ezt a gyönyörűséget?!'
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy az arcra felkenve hogyan viselkedik és hogy mennyire működik highlighter-ként, ahogy a termék hátulján feltüntették.



Nemsokára érkezik a dec-jan-febr. kedvencek, remélem már várjátok!

~csókpuszimiegymás

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. imádom ezt a terméket :) bronzosítót nem találtam ebből a szériából. nagyon ki volt fosztva a polc :((((

      Törlés