2015. február 25., szerda

'Mi van a táskámban?' - 2015 Február


Először is, ki ne tudná miről beszélek, ha azt mondom: ' Mi van a táskámBEN?'
Naná, mindenki látta Dancsó Péter videóját, ami szerintem ezrekből is könnyeket fakasztott ki heves nevetéssel. 
Tény, hogy ez a poszt egy kényes dolog a beauty bloggerek életében, de sokan szeretik az ilyen típusú bejegyzéseket. Igen, bevallom, én is. 

Szóval akkor szeretném megmutatni nektek, hogy én mit hordok magammal és hogy kezelem a táskámban naponta felgyülemlő káoszt. 







Táska

A tatyóm először is igen, óriási, igen, nehéz cipelni és igen, műbőr, szóval semmi eredeti, márkás holmit nem kell elképzelni, ha erre a menta-színű táskára nézünk, ami amúgy a David Jones jelzést viseli... műbőr, semmi extra, tudjátok.
Különlegessége, ami miatt megtetszett, hogy a tetején a szélei a táska első lapjára hajthatóak, így ezer százalékig biztos, hogy ha valaki az engedélyed nélkül matatna benne miközben a válladon van, tuti észreveszed. Jó pont, higgyétek el.
Két hátránya is van sajnos, amibe a vásárlásakor nem gondoltam bele: első, hogy a belsejében egy aprócska zseb van mindössze, szóval ez is egy 'ömlesztett' táska, amiben képtelenség időben megtalálni bármit is. A másik, hogy a szegecsek nincsenek biztosan odarögzítve az anyaghoz, így könnyen kieshetnek és ahogy a képen is látszik, egyet már elhagytam.
Amúgy a táska most májusban lesz két éves és ahhoz képest, hogy műbőr és mindig telepakolom, nagyon jól bírja a strapát, így meg vagyok vele elégedve.


Pénztárca

Mivel az igazi bőr tárcámat novemberben a metrón lopták el és azóta sem láttam, visszatértem a kínaiban vásárolt, filléres, logikátlan elrendezésű kis pénztárcákhoz.
Amúgy a bagoly-imádatomnak köszönhetően nagyon hamar feledtette velem a rossz emlékeket az elődjével kapcsolatban és még a fura elrendezésével is megbékéltem, bár pont a napokban szabtam el a cipzárja segítségével egy ezrest... így figyelni kell, hogy a papírpénzeket pontosan tegyük a tárcába, vagy foghatjuk a ragasztót és imádkozhatunk a kasszánál, hogy észreveszik-e a monyákulásunkat.
A mintája varrott, így a baglyok nem fognak lekopni, vagy leesni. Eddigi masszív használatának ellenállt, se kopás vagy szakadás nincs rajta, holott mindössze 1500 ft-ot fizettem érte.


Kis, lila neszeszer

Édesanyám foltvarró hobbijának él, és mindig kipróbál valami újat, amiből a prototípust mindig elkunyerálom tőle. Ez a lila kis csoda egy 'bevágós', egyszerű technikával készült, ami egyből megtetszett és amúgy is szükségem volt egy ilyesmire.
Eddig a napi sminkeszközeimet mindig csak beleszórtam a táskámba és nem foglalkoztam velük, hiszen volt olyan nap, hogy nem szorult a sminkem igazításra, így elő sem vettem őket. Azonban féltem, hogy esetleg valamelyik termék kupakja lecsúszik és összekeni a táskámat, vagy valamit a táskámban, így ezt az Anyum által alkotott neszeszert fogtam be a napi sminkcuccok tárolására. Ha ezt maszatolnák össze, egy sima mosással kijön, mivel egyszerű textil.


Kis, kék neszeszer

Hadd ne említsem, mire van szüksége egy nőnek, hogy ne aggódhasson egész nap a kinézete, vagy a testi-lelki állapota miatt. Tükör, fésű, dezodor, fájdalomcsillapító, hajgumi, hajcsat és még sok más apróság van benne, ami a napi komfort-érzetemet biztosítja. Ugye, ugye, sose tudhatjuk, mire lesz szükségünk.


Baglyos határidőnapló

Sosem voltam az a szétszórt embertípus, aki képes minden fontosat elfelejteni. Így valójában nekem csak a biztonság kedvéért van határidőnaplóm. Mivel az óráim össze-vissza vannak dátum szerint rendezve, inkább használom órarendnek, mint programrendezőnek. De persze, látjátok, hogy a baglyok miatt muszáj volt megszerezni? Amúgy ajándékba kaptam, így kifejezetten a szívemhez nőtt a kis picike.


Fekete jegyzetfüzet

Ez valójában egy vázlatfüzet. Mivel sokat utazok Ausztria és Magyarország között, és művészetis vagyok, mindig a legváratlanabb helyeken jutnak eszembe a legjobb ötleteim és igen, képes vagyok a metrón, a villamoson, a boltban is lefirkantani 5 percben, ami megszületett a fejemben.
Ezt az érzést azt hiszem, egy művésznek sem kell magyaráznom, de egy formatervezőnek meg végképp nem, ugye?
(Az egyetemen amúgy is kérik, hogy legyen egy 'ötletelős' füzetünk, amihez nyugodtan nyúlhatunk, ha a leghülyébb helyzetekben csókol minket homlokon a múzsa.)


Teknős

Meglepődtök, de ez a kis teknős egy morbidul szétkaszabolt pendrive. Egy egyetemistának sem kell mondanom, hogy milyen életmentő lehet egy USB-stick, ha mondjuk a jegyzeteket akarjuk elkérni a professzortól, vagy egy előadás anyagát akarod megszerezni. Ilyesmi sosem hagyunk otthon!


Csíkos irattartó

Na jó, ez kártyatartó, de az irataim vannak benne. Tudom, a színe valami borzalmas, de ez volt az egyetlen, ami fémből készült, nem pedig műanyagból (az előzőt a kisöcsém elintézte). És tudom, sokan mondják, hogy személyi iratokat jobb a tárcában tartani, mivel az mindig nálunk van. Novemberben, amikor ellopták a tárcámat, mindössze 20€, a diákigazolványom, a bérletem és a személyes cetlijeim voltak benne - így menekítette meg az életemet ez a kis különálló irattartó a személyimmel, jogsimmal, bankkártyáimmal együtt. Nagyon szeretem!


Zsebkendő

Sok ember nem hord magával egyáltalán semmiféle zsebkendő-szerű dolgot sem. Többször is tapasztaltam, hogy gyakrabban kell, mint az ember hinné, és akármennyire is próbálkozol, egy idegentől akkor is fura ilyesmit kérni. Mindig legyen nálad, ha nem vagy náthás, akkor is!


E-Reader - Tolino Shine

Tisztában vagyok vele, hogy egy könyvet nem pótolhat egy elektronikus olvasó-eszköz. De mivel már említettem, hogy sokat utazok és perpillanat a Teljes Űrodüsszeiát olvasom, ami 1000 oldal fölött van és közel 10 kilót nyom, egyszerűbb, ha egy fájlba tömörítem és egy ilyen kis kütyün haladok vele, ha épp úton vagyok.
Plusz, mennyivel könnyebb, ha nem kell másolgatni a tananyagot, vagy megvenni a tankönyvet, hanem ingyen feltehetjük elektronikus formában?
Ezt a kis gépet amúgy a BankAustria-tól kaptam ajándékba, amiért náluk nyitottam számlát.
(Azt nem kell tudniuk, hogy ez a második számlám, és csak a kütyüért nyitottam.)


Törlőkendő

Oké, oké, ez egy Pampers törlőkendő babáknak. De ha elkenődik az ember sminkje, vagy fel akarja magát frissíteni a nyári hőségben (tudom, az még messze van), vagy ha csak meg szeretné törölni a piszkos kezét, egy ilyesmi nagyon jó szolgálatot tesz. És több funkciója van, mint egy arc-törlőkendőnek, illetve olcsóbb is.


Parfüm - Lady Gaga Fame

Ha már van nálunk dezodor, természetesen van parfüm is. Nyilván, nem fogom magammal cipelni a 100ml-es kiadásokat, így egy aprócska parfümöt választottam. Ezt a kis apróságot a páromtól kaptam és el sem tudja képzelni, hogy mennyire a szívemhez nőtt és hányszor mentett már ki áporodott helyzetekből.
(Amúgy a parfümről magáról itt olvashatjátok a véleményemet.)


Útlevél

Magyar állampolgárként Ausztriában, hihetetlenül sokszor volt rá szükségem. Meglepő, hogy bár mindkét állam EU-s tag, mégis többször kérik az útlevelet, mint a személyimet vagy a jogosítványomat (ezek érvényessége a mai napig nagy vita és rejtély a magyarok között), így külön tokot és külön helyet kapott a táskámban.


Tolltartó

Mivel régebben csak úgy beleszórtam a táskámba a tollakat, sosem találtam őket, amikor szükségem lett volna rájuk, később viszont kilószámra szórtam ki a táskámból, úgy döntöttem, hogy beszerzek egy rendes tolltartót, amiben mindig megtalálom a tollakat és mindig vissza is teszem. Így elkerülhetem a tintakáoszt a táskámban és sosem fognak mérgesen rám nézni az előadóban, amikor mástól kunyerálok tollat.


Kézkrém - Essence

A téli időszakban az én bőröm is kiszáradhat, így kénytelen voltam beszerezni egy krémet, hogyha már 'húzódik' a bőröm, ne szenvedjek tőle. Nem fogom egyhamar elhasználni, de már a tudat is megnyugtatja a bőrömet, hogy nálam van és ha szükségem van rá, csak előkapom.


Kézfertőtlenítő - Essence

Ismeritek az érzést, amikor a metrón, villamoson, buszon kénytelen vagy megkapaszkodni, hogy el ne dögölj és utána ragacsos, koszos a kezed és nem akarod szívtipró bacilusokkal, illetve jóképű vírusokkal együtt elfogyasztani az utazás után a tízórai szendvicsedet? Szerintem mindenki. Ez a darab különösen hamar párolog az alkohol miatt és nagyon kellemes illata van, így muszáj magunkkal vinni.


Tea

Mostanában tartom hasznosnak, hogy ha vendégségbe megyünk, vagy esetleg máshol töltjük az éjszakát és teamentes környezetbe kerülünk, nagyon jól jöhet egy-két teafilter. Köztudott, hogy a tea nyugtató hatású, és egyre inkább többre tartom reggelente, mint egy bögre kávét.
Ezt a kis textil-tartót a nagynénémtől kaptam évekkel ezelőtt és csak most fedeztem föl, hogy milyen hasznos kis darab ez.
3 filtert tehetünk bele és egy kis szalaggal össze is köthetjük, így még elbűvölően is mutat.


Lila dobozka

Női egyebek... hadd ne, jó?!


Mp4-lejátszó - SONY

Köztudott, hogy zenefüggő vagyok. Zenét hallgatok a buszon, reggel, ha fölkelek, ha sétálok valahova, ha olvasok, ha rajzolok, ha bánatos vagyok, ha jókedvem van, és ha lefekszem aludni. Ez egy Sony Walkman érintőképernyős lejátszó, baromi drága, de szuper darab, óriási memóval. Aki olyan mint én, hogy túl sokat nyúzza a fülhallgatóját, és sajnálja a telefonja akksiját ilyesmire pazarolni, annak a legjobb választás. Bluetooth is van rajta így vezeték nélküli fejhallgatót is csatlakoztathatunk hozzá. Örök kedvenc!


Kulcsok
Mivel elve több helyen lakom, számomra luxus, hogy bárhol is ott felejtsem a kulcscsomómat. Nem mellesleg, ha van egy kis szőrös állatka (lásd: bagoly) a kulcsodon, a nagy tskádban könyebben találod meg, amikor rámarkolsz a kis puha dögre.




Köszönöm, hogy elolvastátok a posztot. Kinek mi az elengedhetetlen dolgo, ami nélkül nem megy el otthonról?!
És hamarosan érkezik a 'Kedvencek' bejegyzés, már nem sokat kell rá várni.

~csókpuszimiegymás





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése