2015. február 27., péntek

Mini Rossmann Haul


Mivel sajnálom sminkre költeni a pénzt, sosem veszek egyszerre több dolgot, így azt hiszem, kevesebbet költök. De persze két nap múlva vagy visszamegyek a kiszemeltekért, vagy egész egyszerűen egy másik drogériában veszem meg őket... így azt hiszem, hogy nem tartok ugyanott, mintha megvettem volna egyben az összeset. 
Vicces - vagy épp szánalmas :D Így produkálok sok mini hault egy héten többször is. 

Mai szerzeményeim egyszerűek, de nélkülözhetetlenek! 






Miss Sporty - Lasting Colour  (548) és Crush on You 3D Texture  (061) körömlakkok 

Sosem szerettem igazán a szürkét. De ez az árnyalat a kékes-lilás altónusával egyből levett a lábamról. Magában biztosan nem hordanám, de kisebb srtasszkövekkel, vagy csillámokkal, vagy egy kiegészítő lakkal nagyon stílusos és divatos lehet (hm... A szürke 50 árnyalata). 


A párja, amit kifejezetten mellé választottam, egy mályva-arany-zöld-pink árnyalatú csillámos körömlakk, aki felkenve egy rosegold árnyalatot mutat. Nagyon gyorsan szárad, és egy rétegben is gyönyörűen fed - az alap folyadékának is van egy mályva színe, talán ez segíti a jobb fedést.



Bár egész körömre nem szeretem felkenni ezeket a csillámos lakkokat, mégis el tudom képzelni magamon ezt a színt. Tartósságát illetően kíváncsi vagyok, hogy bírja a mosogatást, fürdést, egyebeket. Bár a Miss Sporty termékeket nem igazán szeretem, a lakkjaikban még nem csalódtam! 


Essence - Quick Dry Top Coat

A fedőlakkokkal mindig hadilábon álltam. És csak most jöttem rá, hogy azért, mert mindig rosszat vettem.
Belebolondulva a nagy műköröm-mániába, próbáltam zselés-hatású fedőlakkokat választani. Amik közel sem érték el azt a hatást, amire vágytam, plusz ragadtak, nehéz volt őket egyenletesen felkenni, az alatta lévő lakkom buborékosodott és az istennek sem akartak megszáradni. Egy szóval leszoktam a használatukról, de mindig sajnáltam az időmet, hogy két naponta körmöt kellett festenem, mert nem tartottak tovább a lakkok a körmömön.
És megláttam ezt a drágát a polcon, ami nagy betűkkel hirdette, hogy gyorsan szárad. Nem bíztam benne, de megvettem, mert valamire szükségem volt, a zselésektől meg a hideg rázott.
És megmondom őszintén, tényleg gyorsan szárad. Nagyon. De úgy, hogy utána lehet matatni, nem jön le egyik réteg sem. Könnyű kenni, 'csúszós', pont kellően folyékony. Egyetlen hibája, ami lehet, hogy csak engem zavar a nagy lapos körmeim miatt, hogy keskeny az ecsete, így kétszer is bele kell mártanom az üvegbe.
De eddig teljesen meg vagyok vele elégedve. Már csak a tartósságát kell tesztelnem!


Catrice - Liquid Metal Eyeshadow ( 100 What Do You Sea?)




Oké, éreztétek mér azt egy szemhéjpúder miatt, hogy tiétek az egész világ? Nem?!
De mos komolyan, valaki komolyabban szemügyre vette ezt a kollekciót? Az összes árnyalat TÖKÉLETES!


Viszont egy mono szemhéjpúderhez képest piszok drága a Catricen belül is, így kénytelen voltam csak egyet elhozni,
Bár a képen nem látszik, de eszméletlenül gyönyörű emerald, zöld színe van. És ettől a hullámzó, pikkelyes textúrától úgy néz ki, mint egy sárkány. Hát gondolhatjátok, hogy teljesen odaolvadtam a sminkes állványhoz.
Mostanában a Catrice egyre inkább 'sminkszerelmeket' gyárt és a fenébe is, nem tudok ellenállni nekik... 


Amúgy nem tudom, ki hogy áll az angollal, de engem a neve is elbűvölt.
A nevének az eredeti kérdése angolul: 'What do you SEE?' - ami annyit jelent, hogy 'Mit látsz?'.
De itt most a 'SEE' szót kicserélték a 'SEA' - tenger - szóra, ami a termék árnyalatára utal.
Nem mellesleg emiatt a kedvenc könyvemre, az Abarat-ra emlékeztet, amiről a blogomat is elneveztem, így tényleg elbűvölt a termék.

Valójában a színe a bőrön nem olyan intenzív, de mivel egy nagyon sötét zöldről beszélünk, nem is bánom. Nekem pont elég, ahogy a füstös árnyalat alól kibújik a zöld. Mintha rád kacsintana, hogy 'Hé, nézd csak, itt vagyok'.
Természetesen esti sminkekhez vásároltam és már el is képzeltem vele egy rozsda-arany összeállítást, kíváncsi vagyok, hogy fog működni a dolog és mennyire lesz könnyű vele dolgozni.



Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést. Nektek melyik a kedvenc árnyalatotok a Catrice Liquid Metal kiadásából?

~ csókpuszimiegymás



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése