2014. november 25., kedd

Mini Haul of Lovely NOVEMBER

Újdonságok, szerelmek!
-mondj nemet a sötét alapozóra -


Általában csupán egy-egy darab terméket vásárolok, amikor épp szükségem van valamire. De most mondhatom, hogy kivételes alkalom történt, mert 3 dolog is összejött, ami már talán-talán szerzeménynek számít!





Maybelline NewYork - AffiniTone Mineral Perfecting + Smoothing Foundation

Mivel az előző alapozóm mindig is sötétebb volt, mint a bőrszínem, már jóideje terveztem, egy új beszerzését. Az eddig használt márka egyetlen alapozójának legvilágosabb árnyalata is szószerint bearanyozta a mindennapjaimat, így szükséges volt márkát váltanom. Ez pedig nálam borzalmasan hisztériás procedúra. Nem használok gyakran alapozót, de nyugtató, ha van mihez nyúlni, ha ormótlan pattanások tarkítják a fejemet. 
Sosem ment jól a megfelelő árnyalat kiválasztása, mivel nekem a kezem bőrszíne szuper fakó, az arcom pedig meghatározhatatlan számú árnyalattal sötétebb. Az arcomra sosem kenek tesztert, így marad a fakó mancsom és a találgatás.
Most magammal vittem Édesanyámat is, aki ha nem is ért az alapozókhoz, az árnyalat kiválasztásában nagy segítségemre lehet. 
És akkor most pár szó, a kiválasztott drágáról:



Ez az alapozó állt a legközelebb az arcszínemhez, azonban semmilyen véleményt nem olvastam a neten a megvásárlása előtt, így kissé aggódtam miatta, de akciósan 1999 Ft-ba került, szóval nem hagyhattam ott. 
Első ránézésre, a csomagolás tökéletes, imádom az üveges, pumpás alapozókat, bár nagy hátrányuk, hogy kiürülésükkor a maradékot az istennek sem tudod alaposan kikotorni. A pumpája könnyen kezelhető, nem ömlik a kezedbe az alapozó, egyszerűen lehet adagolni a terméket. Az állaga selymes, könnyen kenhető (kézzel viszem fel, nem használok ecsetet), a fedése nem erős, így nincs 'nehéz' érzete sem, de épp elég egy mindennapos sminkhez. Az árnyalattal meg vagyok elégedve, ez a 020-as Cameo, a legvilágosabbnál eggyel sötétebb. Hátrányát még nem találtam, remélem a további használat alatt sem lesz. 







Maybelline NewYork - AffiniMat Perfecting + Mattyfying Powder

Természetesen az új alapozóhoz a biztonság kedvéért vettem egy ugyanahhoz a márkáhoztartozó kőpúdert is, ugyanabban az árnyalatban. 



A púderek terén nincs nagy tapasztalatom, mivel ez a második. Az előzőhöz tudom csak viszonyítani, ami egy mattító púder volt a Catrice-től. Ahhoz képest ez sokkal jobban porzik, ha ecsettel nyúlok bele, száll mindenfelé, ami számomra nagy csalódás, mert én nem használok szivacsot, vagy mást a felvitelhez a púderek esetében. Meg vagyok elégedve az árnyalattal és a mattító hatásával is, az alapozót rendesen fedi és egész nap az arcomon 'tartja'. orrfújásnál minimális marad a zsebkendőn (életem hatalmas problémája, tudom). 





Essence - Lash Princess Mascara 

Életemben először kifogyott a szempillaspirálom. Komolyan, ilyenre még nem került sor az éltemben. Nagyon finnyás vagyok a szempillaspirálokat illetően, mivel hosszú, de kevés szálú szempillákkal rendelkezem, amit csak átoknak tekintek. A drága Maybelline spirálok nem váltak be, hiába áradozik róluk a világ, nem az én pilláimra valók. Az eddig használt spirállal meg voltam elégedve, de annak szilikon keféje volt, most pedig jobb szerettem volna egy szálas, sörtéset. 
Ha egy teljes órát nem töltöttem el a drogériában tanácstalanul nézegetve a spirálok keféit, akkor egy percet sem. 
De megvan a tuti befutó!



Az egyetlen ok, amiért emellett döntöttem, a twin pack csomagolás volt. 1245 Ft az alapára, de most mellé tettek egy Essence tusfilcet is ingyen, így elhoztam. 

A butítás, amit már a reklámjában is hallottam, a kobrafej. Én azonban nem tudom, hogy ettől olyan fantasztikus-e ez a spirál, vagy a sörtéktől, vagy a festéktől, de én még ilyen varázslatot nem tapasztaltam. Esküszöm, hosszabb a szempillám. Sűrűbbnek is tűnik persze, de szemmel láthatóan hosszabb. Soha, semmilyen drágább spirálnál nem tapasztaltam ehhez hasonló látványos eredményt! 

Egyszerűen imádom! A kinézete is tetszik, imádom a gumírozást a kupakján (igen, imádom tapogatni), és még a kobrafejes kefe is kobrafejnek tűnik. 

Egy YouTube-os videóban valaki említette, hogy limitált kiadás a drága. Én erről nem találtam semmi hivatalos vonatkozást, szóval kérem, valaki nyugtasson meg, hogy a csoda nem limitált széria, vagy sikítva felvásárolom az össze darabot a boltban ...






A szerzeményeimmel meg vagyok elégedve, örülök, hogy nem pénzkidobás lett a vége és hogy szerelembe estem egy spirállal, ami egyszerűen csodálatos és azt mondom, mindenkinek szüksége van rá! 



Csókpuszimiegymás ~




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése