2014. november 25., kedd

The Body Shop - Tea Tree Face Mask

Csodák, csodák mindenhol!
- a termék, ami megváltoztatta a bőröm életét -



Körülbelül két hete, egy rég várt shoppingolást követően megkértem a barátnőmet, hogy térjünk be a The Body Shop üzletébe (szigorúan csak nézelődni), merthogy én paraszt kisvárosi létemre még sosem jártam ilyen helyen. Jómagam, mindig is odavoltam a natúr-kozmetikumokért és rengeteg pozitív véleményt olvastam az üzletlánc termékeiről. 
Amint beléptünk, tudtam, hogy valamit haza fogok vinni. Már csak a termékek csomagolásától oda és vissza voltam - tipikusan ezt a 'szépenvagyokbecsomagolvavegyélmeg' érzést sugallta mindegy egyes tubus és tégely a polcon.

A hatóanyagok szerint csoportosított termékek között nem volt nehéz kiszúrni a teafás holmikat. És az eladó segítségével ki is választottam a csomagból a nekem legmegfelelőbb arcápolási terméket.
Hát lássuk:  


A maszk 9.99 €-ba került mindenféle akció nélkül (ezt csak azért írom, mert máshol olvastam, hogy akcióval ennyi - hát  nem!), amit az üzletben még sokalltam. A kiszerelés 100ml 3.85 OZ, vagyis kb. 110 g. Nem tűnt túl nagynak, sokba is került. Szóval akkor miért is vettem meg?

Biztosan rengetegen ismeritek azt az érzést, amikor a bőrötök úgy fénylik, mint egy szentjánosbogár segge a sötétben, plusz óriási, vörös pattanások borítják az arcotok egész felületét, megkeserítve az életeteket. Igen, én is nagyon jól ismerem. 
12 éves koromtól kezdve a pattanásokkal vívott harc mindennapos rutinná vált számomra. Tulajdonképpen az egész arcomat elborították a gyulladt ragyák, a mitesszerek, és semmi, de az égvilágon semmi nem tüntette el őket. A bőrgyógyászok, elkerülve a gyógyszeres kezelést, mindenféle kikevert trutyit írtak fel, de semmi hasznuk nem volt, egyszerűen képtelenség volt még csak enyhíteni is a gyulladt részeket az arcomon, nemhogy eltüntetni. (Senkinek nem kívánom, borzalmas volt, főleg tinédzserkorban, amikor úgy érzed, az egész világ ellened van, plusz még a saját bőröd is.)
Kb. 15 évesen végül nem volt más választásom, minthogy elkezdjem a gyógyszeres kezelést, ami egy óriási A-vitaminbombát jelentett a szervezetem számára. A Roaccutan 20mg-os lágy kapszulát szedtem szigorú orvosi felügyelet és vizsgálat alatt - a vitaminok ugyan rendbe tették a bőrömet, de a szervezetem más területén számos komoly károkat okozhatott. Így 3 év szedés után úgy döntöttem, hogy a májam egészsége fontosabb, mint az arcom épsége. 
A bőröm persze javult az évek folytán a kezelésnek köszönhetően, de amint kiürült a gyógyszer hatóanyaga a szervezetemből, kezdhettem az egész harcot elölről.

És most, mindenféle kutymurutty házipraktika és méregdrága arcápolási termék után, rábukkantam a teafa hatóanyagaira. A teafa köztudottan javítja a bőr 'minőségét', a zsíros, olajos bőrűek szerintem nem is képesek létezni nélküle. A gyulladt pattanásokat 'visszahúzza', idővel el is tünteti - így nincs ostoba nyomkodás, és hegesedés. A meglévő mitesszerekkel nem tud ugyan mit kezdeni, de a használata alatt kevesebb keletkezik az arcbőrön.
Léteznek teafa-olajok, -tonikok, -krémek és -szappanok. Én az utóbbiban esküszöm, bármelyik natúrboltban kapható, olcsó és hatékony.
Visszatérve a maszkhoz. Épp a szappanomban tapasztalt hatóanyagok miatt vettem meg.



Gondosan elolvastam a hátulját, mégis kialakult már egy saját praktikám a használata során. Nem szükséges vastagon kenni, a hatást ugyanúgy elérhetjük egy vékonyabb réteggel is, így a maszk tovább kitart és máris megérte az árát - (az eladó is épp ezt javasolta és igaza volt). Továbbá jobb, ha inkább 20 percet hagyjuk fent, a teljes száradás nekem csak ennyi idő alatt következik be. A maszk nem szárít, nem húz, könnyen meg lehet róla feledkezni. A felkenéskor kb. 10-15 másodpercig kellemes, hűsítő hatása van, ha valakit éget, mar, azonnal mossa le és ne használja többet, mert valószínűleg valamelyik alkotóelemére allergiás lehet. Lemosásához bő vízzel benedvesített vattakorongot ajánlok. Jómagam hetente kétszer használom - a bőröm érzi, mikor van rá szüksége (ez hülyén hangzik, de aki használja, érti), ez biztosan emberfüggő, nekem a heti kettő alkalom bőven megfelel. 

Az alkalmazás után a bőr nem fénylik, gyönyörűen matt és nagyon puha. Én nem szoktam utána sem tonikot, sem arcápolót felkenni, nagyon jól érzi magát a bőröm utána is. A gyulladást megszünteti, a pattanásokat eltünteti. Könnyű használni, és kijelenthetem, hogy tényleg sokáig elég, így nem pénz érte az a 10€. 

Csak ajánlani tudom, a zsíros bőrűek pedig trónt emelnek neki!

Csókpuszimiegymás ~





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése