2014. november 26., szerda

Lovely Fall, Lovely Lipsticks

Rengetegen, köztük én is, imádják az őszt. A sárguló leveleket, a hűvös, ködös reggeleket, a nagy kötött pulcsikat, az olcsó, de melengető forrócsokoládét, a kalaplopó forgószelet a sarkon. És mit imádunk még az őszben?

Hát a SÖTÉT RÚZSOKAT!

A képen a népszerű Rebel.



Az őszi trendek meghatározó eleme a sötét rúzs, már évek óta. Stílus kérdése, de én tavasszal és nyáron is szívesen hordok mélytónusú árnyalatokat, de mivel most hivatalos, megmutatom nektek a kedvenc őszi rúzsaimat.








MAC - Viva Glam II (Satin Edition)




A legcsodálatosabb 'nude' árnyalat, amivel valaha találkoztam! Életem harmadik MAC rúzsa és komoly kutatómunkát végeztem, mielőtt megvettem volna - YouTube videók ezrein vagyok túl. Tény, hogy a kezemen sokkal erőteljesebb a színe, úgy tűnik, mintha lenne egy narancsos árnyalata, de a szájon már inkább tejeskávé beütése van. Azért esett a választásom eme rúzs mellett, mert ez szín áll a legközelebb az ajkaim árnyalatához. Mivel a Satin kiadásból van, az állaga krémes, fénylik, mégis egy picit szárítja az ajkakat, de ez egy ajakbalzsam felkenésével elkerülhető. Mint a MAC rúzsok, hihetetlenül tartós és kényelmes viselni, nem kenődik, evés-ivás mellett is a helyén marad. 
Valójában ő az egyetlen 'nude' színű rúzsom. 





MAC - Rebel (Satin Edition)




A csoda, a varázslat ez a drága, amit még születésnapomra kaptam egy barátnőmtől. Életem első MAC rúzsa és a mai napig a kedvencem. A Rebel talán az egyik legnépszerűbb rúzs a MAC kozmetikumai között, szinte minden rajongó birtokolja. Legnagyobb érdekessége, hogy színe inkább pink, mint lila, de rettentő sötét árnyalat, kifejezetten egy 'vampy look' alapeleme (sajnos egyik képen sem látszik az eredeti árnyalata, ami szinte igéző). A legtökéletesebb rúzs, ami feldobhatja a legegyszerűbb mindennapi 'outfit'-et is és soha, senkin nem tűnik 'túl soknak'. Számomra nem korosztályfüggő, de sokan ódzkodnak a sötét árnyalatoktól, merthogy öregít. Tény, de én szívesen hordanám 40-50 éves koromban is. Szintén a Satin kiadáshoz tartozik, egyetlen hátránya szegénykémnek, hogy ő szárítja a leggyorsabban a számat, így csak a legzsírosabb ajakápolómmal tudom meghordani. Mint az összes MAC rúzs, tartós, evés ivás után is fent marad. 
Ez már csak szerelem!
(u.i.: ez a rúzs állandóan megfogja az ajkaimat, amit az elején gyűlöltem, egyszerűen nem voltam képes levakarni. Most már csak előnynek könyvelem el, ha le is kopik, olyan, mintha egy gyenge árnyalatú rúzs lenne rajtad.)





Essence - 04 On the Catwalk!



És hogy ne csak csillagászati árakból ajánljak, itt egy rúzs a legolcsóbbak közül. Az Essence tartós, semmiféle csillámport nem tartalmazó legegyszerűbb, de egyben legcsodálatosabb színű rúzsa. Én ezt terrakotta-csipkebogyónak nevezem, kész, csak így tudom meghatározni. Borzasztóan krémes, hihetetlenül ápolja az ajkaimat, viszont az árnyalata nem túl intenzív és borzasztóan gyorsan kopik, evéssel el is tűnik a szádról, így gyakran kell újrakenni. De ha ár-arányban nézzük, én teljesen meg vagyok vele elégedve. 


Ti milyen rúzsokat, árnyalatokat viseltek a legszívesebben ezeken a hideg, őszi napokon?
Írjátok meg kommentben, melyik a kedvencetek!



Csókpuszimiegymás~












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése