2014. december 2., kedd

November Favourites 2014

Szinte csak úgy elsuhant ez a fránya november, el sem hiszem, hogy már december van és nyakunkon a Karácsony! 
De ha már lehagytuk a novembert, itt az ideje, hogy megmutassam nektek a hónap kedvenceit. Ragadjatok meg egy bögre forró kakaót, vagy teát, mert elég hosszú bejegyzés készült.





Először is szeretném leszögezni, hogy még életemben nem állítottam össze egy hónapban megkedvelt termékek, vagy holmik listáját, de rájöttem, hogy mint mindenkinek, nekem is vannak imádott cuccaim, amit csak ajánlanék másoknak, így kifejezetten imádtam írni ezt a bejegyzést és minden hónapban várhatóak lesznek itt a blogon. 



Kezdjük először a sminktermékekkel:



1   Essence - Lash Princess Mascara
2   Catrice - Mono Baked Eyeshadow (C03 - Celtic By Nature - Limited Edition Celtica)
3   Catrice - Absolute Eye Colour Mono Eyeshadow (570 Plum Up the Jam)
4   Essence - Silky Touch Blush (20 Babydoll)
5   Catrice - Ultra Fine Ink Eyeliner (010 Black On Track)
6   Essence - Crystal Eyeliner (06 Opal Rosy Rush)
7   Rimmel London - Moisture Renew Lipstick (200 Latino - Older Edition)



Essence - Lash Princess szempillaspirál

Original

Egy régebbi bejegyzésemben már olvashattatok róla, és már akkor is az egekig magasztaltam. Azóta a használata mindennapossá vált, egyszerűen nem tudnék kilépni nélküle az utcára. Hihetetlenül hosszú pillákat varázsol a legcsutibb szálakból is, nagyon szépen szétválasztja a pillákat, nem vesz fel sok festéket a kefe, szóval ez egyszerűen csodálatos! A valaha próbált legjobb szempillaspirál, simán lekörözi a drága, nevezetesebb márkák képviselőit (gondolok itt a L'Oréal Manga spiráljára, vagy a Maybelline hírességeire), arról nem is beszélve, hogy bár az Essence-n belül egy drágább termék, még mindig a legolcsóbb és bevált spirál számomra. Ezt muszáj beszereznie mindenkinek, én csak jót olvastam róla és mind igaz és szuper és ajj, és imádom és ennyi. 


Catrice - Mono Baked szemhéjpúder (C03 Celtic By Nature)

Original

Valójában ez a szemhéjpúderem közel egy éves lesz, azt hiszem. Amikor megláttam a drogériában, minden terméke elvarázsolt a kiadásnak, de pénz híján csak ezt az egy darabot hoztam el. Később otthon meg nem tudtam volna mondani, miért, vagy mi a francnak vettem meg, amikor én nem is használok bronz/arany árnyalatú sminktermékeket. Így feledésbe is merült szegénykém. De! Idén ősszel az Essence Hello Autumn palettájának megvásárlása után használatba került, mint 'satírozó' árnyalat a nem mozgó szemhéjon és azóta a mindennapi sminkrutinom része lett. Fényes, csillogó hatása van, még sem az az erőltetett ragyogás, amit én már sokallnék. A színe se nem arany, se nem bronz, valahol a kettő között van egy bézs beütéssel. A tónusa egyértelműen meleg árnyalat, amitől a barna szemem még 'kedvesebbnek' és nyitottabbnak tűnik. Én csak száraz ecsettel használom, sosem próbáltam nedvessel, de meg vagyok elégedve a pigmentáltságával, az árnyalat számomra pont annyira intenzív, mint amit vártam tőle. Egyetlen hátránya, hogy a márkához híven nagyon porzik, de figyelmes használatnál elkerülhető a maszatolás.


Catrice - Absolute Eye Colour Mono szemhéjpúder (570 Plum Up the Jam)

Original

A gyors swatch után a drogériában egyértelműen a kosaramba került, hiszen gyönyörűen pigmentált és eszméletlen szép mély, lila árnyalata van, apró arany csillámokkal, aminek szerintem kevesen tudnának ellenállni. Otthon azonban az első használat után meglepve tapasztaltam, hogy a szemhéjon sem a csillámok, sem a lila árnyalat nem látszik. Hideg tónusú csokoládébarnának mutat. Mivel én füstös, esti sminkhez választottam, kissé elkeseredtem, de másnap újra próbát tettem vele és rájöttem, hogy a mindennapos sminkrutinomba tökéletesen passzol a mélyítővonal árnyékolásához. És azóta csak ezt használom. Építgetni kell, ha intenzív, sötét árnyalatot szeretnénk, de könnyű vele dolgozni, nem porzik, ami meglepő, hiszen Catrice termékről beszélünk. Szóval mondhatom, hogy kellemesen csalódtam benne.


Essence - Silky Touch pirosító (20 Babydoll)

Original

A nyári helyett szükségem volt egy őszi árnyalatú, kissé narancsos tónusú pirosítóra, és őszintén, csak úgy találomra levettem a polcról: 'Á, ez jó lesz'. Eddig nem használtam minden nap pirosítót, mondván, hogy nekem az nem áll jól. De ez az árnyalat valami fantasztikus. Először is, kitűnően passzol az őszi és téli sminkekhez. Első pillantásra rózsaszín árnyalata van, nekem az arcomon mégis inkább egy terrakottának tűnik, amit imádok. Hihetetlenül porzik, ami nagy hátránya, de ha lerázzuk az ecsetet, elkerülhetjük a bohóc kinézetet. Kezdőknek amúgy kitűnő választás, hiszen nem túl erős a pigmentáltsága, építeni kell az erősebb árnyalatért. A mérete kicsi, szerintem kisebb, mint az átlag pirosítóké, de nekem ez épp megfelelő, szerintem ez is kitart majd egy évig legalább.


Catrice - Ultra Fine Ink tus (010 Balck On Track)

Original

14 éves korom óta nem volt a kezemben folyékony szemhéjtus, merthogy használhatatlannak tartottam. Egy hete azonban felfigyeltem a YouTube-os videókban, hogy milyen szép matt hatása van a szemhéjon és hogy az apró ecsettel könnyebb tusvonalat húzni, mint a gél állagú tusokkal. Így találomra választottam egyet és ő lett az. Viszonyítási alapom nincs, de teljes mértékben meg vagyok vele elégedve. A festék benne pont annyira folyékony, amennyire kell, az ecset pont annyira vékony, vagy vastag, amennyire kell és pont akkora a kiszerelés, amekkorának lennie kell. Tartós, nem kopik, nem kenődik, viselése kényelmes. A használata számomra még mindig nem egyszerű, de gyakorlat teszi a mestert!


Essence - Crystal tus (06 Opal Rosy Rush)

Original

Mint mindenki, én is imádom a csillámló termékeket, de sosem viszem túlzásba a használatukat. Ezt a drágaságot céltudatosan vettem, a mélyenülő szemeim világosítására. A belső szemzugomba teszem highlighter helyett. Leginkább a holografikus szó jut eszembe a színéről, bár közel sem olyan intenzív a csillogás hatása, mint a honlapon mutatott képen. Nekem megfelel, eszméletlenül fel tudja dobni a legegyszerűbb sminket is, a Karácsonyi ünnepekre meg kifejezetten jó választás.


Rimmel London - Moisture Renew rúzs (200 Latino)

Original  

Ez tipikusan az a rúzs, amit a leárazott termékek közül túrtam ki és csak azért vettem meg, mert kb. 300 forint volt. Első és egyetlen Rimmel rúzsom és egyszerűen imádom. Hihetetlenül krémes, hidratálja az ajkakat és jól pigmentált. Hátránya, hogy egyáltalán nem tartós, evéssel-ivással egyből lejön, gyakran kell újrakenni, de a hidratáltsága felülmúl mindent. 


1   Essence - Silky Touch pirosító (20 Babydoll)
2   Rimmel London - Moisture Renew rúzs (200 Latino)
3   Catrice - Ultra Fine Ink tus (010 Balck On Track)
4   
Essence - Crystal tus (06 Opal Rosy Rush)
5   Catrice - Absolute Eye Colour Mono szemhéjpúder (570 Plum Up the Jam)
6   Catrice - Mono Baked szemhéjpúder (C03 Celtic By Nature)




Következnek az egyéb termékek: 


1   Müller - Arctisztító Szivacs
2   Balea - Frissítő Arctonik lótuszvirág illattal
3   Balea - Krémtusfürdő (Kókusz és Nektarin)
4   Balea - Folyékonyszappan (Papaja és Vajtej)
5   Ebelin - Sminkszivacs



Arctisztító szivacs (Müller)
A legjobb találmány! Sosem hittem benne, hogy működik, de ha ezzel törlöd át a pofid, egyből frissebbnek és tisztábbnak fogod érezni a bőröd. A Müllerben lehet kapni, az ecsetes állványon van kitéve, két darab van egy csomagban. Tény, hogy drágának tűnik elsőre, de biztos vagyok benne, hogy a minősége után jó sokáig bírni fogja. Minden este és minden reggel használom, és sokkal feszesebbnek érzem a bőröm, sokkal kellemesebb érzés, ahogy átmosom vele az arcomat. Könnyen tisztítható!

Balea - Frissító Arctonik lótuszvirág illattal 

Original

Zsíros a bőröm, nagyon is, így bármilyen tonikot használok, sosem szárítja a bőröm. Minden elhasznált termék után másfélét vettem, hogy minél többet kipróbálhassak, de most megvan a tuti befutó. Ez a tonik, valami eszméletlen! Az alkoholtartalma alacsony, ennek ellenére rendesen fertőtleníti a bőrömet, az illata pedig E.S.Z.M.É.L.E.T.L.E.N.! Komolyan, már csak attól vigyorogni kezdesz, hogy beleszagolsz - nagyon jóleső érzés a bőrön is. Ugyanannyit tud, mint a drágábbak, és még isteni az illata is, plusz szuperolcsó, így örök kedvenccé vált. 

Balea - Krémtusfürdő (Kókusz és Nektarin)

Oké, tudom, hogy mindenki imádja a Balea tusfürdőit. Fantasztikusak, igaz? Na de, ez az illat! A kókusz édeskés, a nektarin savanykás és ez a kombináció hihetetlenül felfrissíti a bőrömet. Az illat nem tartós, de abszolút megéri. Fürdés után úgyis jön a testápoló, így nem fontos az illat tartóssága. Kérlek, próbáljátok ki, eszméletlen finom az illata!


Balea - Folyékonyszappan (Papaja és Vajtej)

Original

Soha életemben nem mutattam komolyabb érdeklődést a kézmosásra használt szappanok iránt, így most is csak találomra emeltem le a polcról ezt. És uramisten! Illatmámor! Eszméletlen finom illata van ennek a szappannak, sokáig érezhető és puhává varázsolja a kezeimet. Abszolút öröm a kézmosás!

Ebelin - Sminkszivacs

Original

Professzionális sminktojás? Ehh, ugyan, kérlek! Totálisan pofátlan Beauty Blender másolat. Ahham, és kb. 600 forintért. Na jó, komolyan, ez a kis sminkszivacs megváltoztatta a szemalatti karikáim életét. A korrektor eloszlatásához használom és teljesen elfedi a karikákat. Eddig mindig azt hittem, a korrektor nem fed eléggé, de ez a kis tojás bebizonyította, hogy az ujjaimmal volt a gond, nem a korrektorral. Ennek segítségével nem kenjük, hanem belenyomkodjuk a bőrbe a korrektort, így az jobban fed és tartósabb, mintha az ujjainkat használjuk. 


Végül a maradék:


Kóstoltátok már az AriZona teák bármelyikét? Ugye, hogy fantasztikusak... és rohadt drágák?! Na jó, az árát most hagyjuk. A gránátalmás, az abszolút kedvenc, most az őszi időszakban nagyon sokat segített az egyetemi órákon a koncentrálásban. Mindamellett, kiváló szomjoltó, hiába tartalmaz cukrot, nem leszel még szomjasabb tőle, mint a többi cukros löttytől.

A táskámban kallódó apróságoknak szüksége volt egy kisebb neszeszerre, és teljesen véletlenül akadt meg a szemem ezen a hihetetlenül ragyogó kék kis valamin. Most komolyan, a színe babonázó, és engem egy dodzsem autóra emlékeztet. Nem azoknak van mindig ilyen csillogó, metál beütésük? :D
A mérete roppant praktikus, kis helyet foglal, és minden belefér, aminek bele kell. 

Miután kilopták a táskámból az eredeti bőr pénztárcámat, mindenképp egy olcsó, gagyi tárcát szerettem volna vásárolni. Azonban óriási meglepetésemre, a kínaiban erre a kis gyönyörűségre bukkantam. Hát ez egy baglyos csoda! 1500 forintért kaptam egy szuper felosztású, kézbe való, hihetetlenül cuki pénztárcát. Imádom, imádom, imádom!

És végül, a hónap könyve: az 'Egy különc srác feljegyzései' angol kiadásban. Kizárt, hogy a némettel küzdöttem volna, így maradt az angol. magyarul még nem olvastam és a filmből is csak kb. 20 percet láttam, így teljesen új lesz a könyv. Bevallom, még nagyon az elején járok, de mivel mindenféle különc-kamasz történetet imádok, ez is hamar kedvenccé vált. Nagyon szupi és könnyű olvasmány, ha a szürke hétköznapjaidat fel akarod dobni, tökéletes választás. Én nagyon jól szórakozom rajta. 


Nagyon szépen köszönöm, hogy kitartottál és végigolvastad ezt a hosszú bejegyzést!

Csókpuszimiegymás~



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése